“Маркетинг послуг” є однією із спеціальних дисциплін у підготовці бакалаврів зі спеціальностей: “Менеджмент організацій у невиробничій сфері” і “Маркетинг”. Зазначена дисципліна висвітлює теоретичні основи маркетингу послуг, методології маркетингових досліджень, розроблення і планування маркетингових стратегій та їх реалізації на ринку послуг, опанування сучасних методів управління маркетинговою діяльністю підприємств послуг.
В межах даного дисципліни студентам викладаються особливості реалізації основних елементів маркетингового комплексу: товарної, цінової, дистрибутивної і комунікаційної політик в сфері послуг. Відпрацьовуються практичні навички вирішення маркетингових завдань та пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності організацій, що надають різні послуги.
Предметом дисципліни є процеси і методи вивчення потреб споживачів послуг та використання інструментів маркетингу для їх задоволення.
Метою дисципліни є формування системи знань про сутність, зміст та особливості маркетингу послуг.
Завданням дисципліни є вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингу послуг; набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань; формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності організацій, що надають різні послуги.