“ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА ”
Вивчаються економічні, соціальні і правові умови, необхідні для підприємницької діяльності, особливості становлення та розвитку малого бізнесу в Україні, види підприємницької діяльності: виробництво, комерція, фінансове і консультативне підприємництво, фактори, що визначають і сприяють підвищенню інвестиційної привабливості фірми.
Розглядаються порядок створення нового підприємства, процес відбіру і оцінкі ідеї створення власного підприємства, вибір з урахуванням переваг організаційно-правової форми малого підприємництва: індивідуальні частки підприємства з залученням найманої праці; виробничі кооперативи; акціонерні товариства і товариства; змішані і повні товариства.
Аналізується і вивчається порядок реєстрації малих підприємств і ліцензування їхньої діяльності, процедура сертифікації підприємницької діяльності, а також обмеження в здійснені підприємницької діяльності, проблеми кредитування малого бізнесу.
Вивчаються методи оцінки ефективності бізнесу по всіх складових: формах організації бізнесу, організаційно-управлінській моделі структури фірми, якості керування, економіко-технологічної моделі виробничого процесу, методи дослідження конкурентоспроможності нової фірми на ринку.
Розглядаються натурально-речовинні і вартісні результати виробництва і методика їх розрахунку, система показників обсягу виробництва, обґрунтування виробничої програми ресурсами і потужностями; оцінка економічної ефективності використання трудових ресурсів, оцінка і переоцінка основного капіталу, методи розрахунку економічної ефективності використання оборотного капіталу, оплата і стимулювання праці, рентабельність фірми, зміст і значення комерційної таємниці, оцінка економічної ефективності виробничих інвестицій в умовах ринку.
Формування бізнес-моделі підприємства пропонується реалізувати в процесі бізнес-планування, а саме оцінкі цільового ринку; аналізу споживачів і сегментації ринку; вивчення каналів збуту продукції; аналізу конкуренції; аналізу соціально-економічного середовища; внутріфірмового аналізу ресурсів фірми
Запропонований Вашій увазі дистанційний курс “Формування бізнес-моделі підприємства” ставить за мету:
- навчити студентів основам створення власного бізнесу, порядку реєстрації малих підприємств і ліцензування їхньої діяльності;
- визначити фактори, що визначають і сприяють підвищенню інвестиційної привабливості фірми;
- обгрунтувати економічну ефективність майбутнього бізнесу через систему показників бізнес-планування.
Дистанційний курс надає студенту можливість засвоїти основні принципи створення власного бізнесу, вивчити методи визначення економічної ефективності і обґрунтування обраного варіанта, розрахувати й виділити самі вагомі аргументи для майбутніх інвесторів.
Курс розділений на теми, кожна з яких у свою чергу містить лекційний матеріал, тест для самоконтролю, вправи і контрольні запитання.
Перед початком вивченням тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом “Рекомендації студенту”.
БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ
“ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА”