Все частіше науковці, особливо зарубіжні, звертають увагу на поняття бізнес-культури. І це не тільки економісти та менеджери, а й психологи, соціологи, спеціалісти по етиці, тощо. Поняття бізнес-культури у підприємництві переходить на якісно новий рівень та набуває помітно більшого значення. Це вимагає, в свою чергу, наявності у спеціалістів відповідних знань.
Курс "Підприємництво і бізнес-культура" покликаний надати слухачу інформацію щодо поняття підприємницької діяльності та шляхів формування ефективної корпоративної бізнес-культури.
З огляду на це, мета дисципліни полягає у наступному:
- визначенні сутності підприємництва як специфічного виду діяльності;
- дослідженні ролі та значення бізнес-культури в діяльності підприємницьких структур;
- окресленні особливого типу поведінки, на основі якої формується бізнес-культура підприємства;
- набутті практичних умінь щодо засобів створення сприятливого бізнес-середовища підприємств.
Даний курс складається із системи тем, тестового контролю, питань для підсумкового контролю, тощо.
Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з роздiлом "Рекомендації слухачу".
Бажаємо успіху у вивченні дисципліни "Підприємництво і бізнес-культура"!