Метою та завданнями дистанційного курсу є забезпечити поглиблене вивчення основних прав споживачів щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, а також нормативних актів, що регулюють цю сферу відносин, формування у студентів навичок, умінь щодо застосування на практиці особливостей та сучасних тенденцій розвитку системи задоволення вимог та дотримання у безпосередній діяльності положень нормативно-правових документів по захисту прав споживачів.
Завдання курсу:
- вивчення прав споживачів, що визначені міжнародною організацією споживчих товариств (ЮСЦ);
- формування та розвитку консюмеризму;
- визначення проблем захисту інтересів і прав споживачів;
- засвоєння правової бази консюмерського руху в Україні;
- ознайомлення зі консюмерськими структурами в державі та основними напрями міжнародного співробітництва України в сфері консюмеризму.
В результаті вивчення дисципліни «Захист прав споживачів» студент повинен уміти:
- читати і розшифрувати товарну інформацію;
- ідентифікувати товар в сфері обігу;
- документально оформляти результати контролю якості товарів;
- готувати обгрунтовані заявки;
- організовувати перевірку дотримання правил підприємницької діяльності;
- здійснювати контроль за дотриманням правил продажу продовольчих та непродовольчих товарів.
- проводити перевірку дотримання суб'єктами підприємницької діяльності гарантованих законодавством прав споживачів
Дистанцiйний курс «Захист прав споживачів» пвдготовлений у виглядi розгалуженої структури текстових документiв. Вiн розбитий на 9 тем, кожна з який у свою чергу мiстить лекцiйний матерiал, тест для самоконтролю, вправи i контрольнi запитання.
Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з роздiлом «Рекомендації студенту».