Метою вивчення дисципліни «Організаційна поведінка в бізнесі» є надання засад теоретичних знань про основні закономірності поведінки людини в організації і сприяння формуванню навичок і умінь управляти індивідуальною і спільною діяльністю в рамках певних організаційних структур.
Основна увага при підборі навчального матеріалу приділялася опису організації як активної цілеспрямованої соціальної системи, законам групової динаміки, механізму мотиваційного управління, вибору стратегії і тактики соціально-психологічної дії на людей, етиці і психології ділового спілкування, суті, значенню і змісту праці керівника.
Отримані в ході вивчення навчального курсу знання і практичні навички забезпечать студентам можливість діагностувати свої індивідуально-типологічні особливості, самостійно вирішувати складні поведінкові завдання, виявляти причини недостатньої результативності організації, грамотно вибудовувати міжособові стосунки.
Завдання курсу полягає в тому, щоб на основі комплексного підходу:
- засвоєння основних теоретичних положень і вироблення практичних навичок щодо формування і управління поведінкою персоналу в бізнесі;
- вивчення проблематики розвитку і ефективного управління людськими ресурсами сучасної організації;
- освоєння різних підходів до управління людським потенціалом організації;
- опанування принципів вибору оптимального стилю лідерства;
- вивчення джерел і шляхів прояву організаційної культури;
- набуття практичних навичок щодо мотивації персоналу;
- отримання необхідних знань для правильного формування робочої групи з урахуванням чинників групової згуртованості і психологічної сумісності;
- використання при формуванні команд типологічних профілів особи;
- опанування навичок управління конфліктними ситуаціями;
- отримання знань, необхідних менеджерові для роботи в багатонаціональному колективі
в умовах глобалізації.
Унаслідок вивчення даної дисципліни студент повинен знати:
- основні положення сучасних і класичних теорій управління організаційною поведінкою співробітників;
- володіти мікро- і макро підходами до організаційної поведінки,
- можливості персонального розвитку в організації;
- чинники організаційної поведінки і можливості їх використання для вирішення питань, що стосуються досягнення цілей бізнесу;
- ефективні методи дії керівника на персонал;
- систему поведінкового маркетингу;
- особливості організаційної поведінки в системі міжнародного бізнесу;
уміти:
- адаптувати набуті знання до реальних ситуацій;
- адекватно застосовувати моделі і підходи теорії організаційної поведінки для вирішення завдань, пов'язаних з управлінням організаційною поведінкою в бізнесі;
- виробляти власні рекомендації з коригування поведінки співробітників;
- застосувати методи управління поведінкою людей в практиці організаційної діяльності.
мати уявлення про методологію організаційної поведінки в бізнесі, різноманіття теорій і чинників організаційної поведінки;
мати навички використання деякого мінімуму практичних прийомів впливу на організаційну поведінку в бізнесі.
БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ
“ ОРГАНІЗАЦІЙНА ПОВЕДІНКА В БІЗНЕСІ”!