Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Стилістика та іміджелогія в індустрії моди *
Вступ

Стилістика та іміджелогія в індустрії моди

Кафедра Технології та конструювання швейних виробів

Автор курсу

Краснюк Лариса Володимирівна
канд. техн. наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1757.
Протокол № 10 від 22.06.2023р.
 

Дисципліна “Стилістика та іміджелогія в індустрії моди” є вибірковою, циклу вільного вибору студента. Дисципліна вивчає сутність, терміни, типологія стилю; основні закономірності і фактори стилеутворення; тенденції розвитку різних стильових напрямків; вплив дизайнерів на формування певного стилю одягу; вплив природніх і соціальних факторів на формування стилю одягу; поняття індивідуального стилю в одязі; вплив психологічних, антропометричних, вікових факторів на вибір стильового рішення одягу; роль аксесуарів у створенні індивідуального стилю;загальні правила та алгоритм формування індивідуального іміджу; раціональний гардероб; мода як індустрія, поняття і основні концепції моди; модні тенденції, об’єкти і стандарти; структура індустрії моди, модний ринок, прогнозування тенденцій в індустрії моди.

Основною метою дисципліни є набуття студентами міцних теоретичних знань з стилістики та іміджелогії з урахуванням тенденцій пануючої моди.

Результати навчання.

Студент, який успішно завершив вивчення дисципліни, повинен:

знати:

- термінологію, типологію та фактори стилеутворення певних напрямків у моді;

- стильові тенденцій сучасної моди та існуючі тренди;

- основні риси певного стилю;

- фактори, які впливають на формування стилю одягу;

- загальні правила та алгоритм формування індивідуального іміджу;

- правила формування раціонального гардеробу;

- структуру індустрії моди, особливості модного ринку.

вміти:

- професійно використовувати спеціальну термінологію ірозуміти основні категорії стилю;

- аналізувати основні риси певного стилю;

- вирішувати завдання з проектування модного одягу певного стилю;

- формувати індивідуальний стиль в одязі для споживачів різних вікових груп, типів характеру, антропометричних особливостей;

- розробляти капсули індивідуального гардеробу;

- вихованню у оточуючих художнього смаку і стильової гармонії

- використовувати базові знання із стилістики та іміджу в проектуванні різних видів одягу.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11