Хмельницький нацiональний унiверситет |
Університетська освіта * |
Вступ | | |
Університетська освіта
Кафедра Маркетингу
Автори курсу
| Форкун І.В. к.т.н. доцент заступник декана ФДН |
| Михайловська І.М. к.е.н. доцент завідувач кафедри |
| Ковальчук С.В. к.е.н. доцент завідувач кафедри маркетингу |
| Склабінська А.В. к.е.н. доцент |
| Грабінський П.М. к.в.н. доцент |
| Швид В.В. старший викладач |
| Гаврилюк Г.В. асистент |
|
| | | | Курс сертифiкований. Сертифiкат № 1647. Протокол № 10 від 22.06.2023р. | |
Мета: підготовка студентів до навчання в університеті відповідно до сучасних інтеграційних процесів у міжнародній освіті в контексті Болонської декларації, а також орієнтація студентів у майбутню спеціальність.
Завдання: сформувати у студентів систему знань щодо суті й соціального значення вищої освіти, сучасних тенденцій її розвитку; прищепити навички самостійного й ефективного навчання в університеті з урахуванням світових освітніх тенденцій.
Для майбутніх економістів дисципліна дозволяє зрозуміти:
- суть поняття «нова економіка» і вимоги до прикладних економічних знань в сучасних умовах господарювання;
- як економісти можуть позитивно впливати на ефективність діяльності суб’єкта господарювання, сприяти підвищенню конкурентоспроможності національної економіки;
- яка економічна інформація і в якому вигляді має формуватися на підприємстві (в установі, організації) для прийняття керівництвом управлінських рішень з метою вдосконалення його діяльності.
Предмет: організація професійної підготовки фахівців з вищою освітою.
|
© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11