Метою вивчення дисципліни «Управління корпоративною культурою організації» є необхідність формування у майбутніх представників економічної інтелігенції гуманістичного світогляду на засадах універсалізму, на основі знання розвитку продуктивних сил і виробничих відносин, знання сутності корпоративної культури, а також
системи цінностей співробітників та всієї організації. Навчальний курс «Управління корпоративною культурою організації» покликаний моделювати поведінку людини та її орієнтацію в соціокультурному просторі. Без розуміння того факту, що, попри всі серйозні трансформації соціально-економічної системи, основним суб’єктом господарювання була і буде людина, вважається малоймовірним перетворити Україну в економічно розвинену, демократичну державу з високою політичною культурою громадян. На трудову поведінку людини, ефективність її діяльності могутній вплив здійснюють ціннісні орієнтації, переконання, вірування, традиції, тобто фактори культури.
Теорія корпоративної культури знаходиться в процесі формування як наукова дисципліна. Крім того, ідея дати остаточні рекомендації для нашого мінливого світу навряд чи є корисною. Сучасний менеджер не повинен замикатися у рамках якоїсь однієї, хоча і авторитетної, доктрини. Знання загальних законів, принципів, теорій корпоративної культури дозволить керівнику виробництва реалізовувати на практиці свої оригінальні концепції і рішення.
Для досягнення мети перед студентами висуваються декілька основних задач, які складають структурно-логічну схему курсу:
- вивчення і засвоєння цінностей, переконань, очікувань, символів, традицій, які склалися в організації за час її діяльності та приймаються більшістю її співробітників;
- уміння аналізувати і сприймати корпоративні норми як різновид норм духовної культури, як різновид соціальних норм;
- формування уміння сприймати корпоративну культуру як: а) частину теорії керування персоналом і як: б) прикладну культурологію;
- моделювання трудових цінностей і їх мотивації;
- вироблення уміння критично, самостійно мислити, аналізувати різні підходи, концепції, наукові теорії;
- формування уміння оцінювати корпоративну культуру окремих організацій та підрозділів;
- розвиток навичок опрацювання програми становлення корпоративної культури у конкретній установі;
- засвоєння ключових понять корпоративної культури як вищого рівня узагальнення;
- розуміння практичного значення корпоративної культури як реальної сили, що позитивно впливає на підвищення ефективності виробництва.
Даний дистанційний курс навчання складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з яких у свою чергу містить лекційний матеріал, тест для самоконтролю і контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом "Рекомендації студенту".
Бажаємо успіху у вивченні дисципліни
"УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ"!!!