Метою вивчення дисципліни за спеціалізацією «Маркетинг» є освоєння теоретичних та практичних основ брендінгу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками маркетингового аналізу бренду як маркетинговою категорією, навчити приймати ефективні стратегічні та тактичні рішення щодо створення та управління брендом.
Загальна мета профільної підготовки конкретизована в таких складових програми «Створення та управління брендами»:
* надати базові знання щодо сутності бренду,його структури, значень та розуміння основних комунікативних процесів по створенню та управлінню брендом;
* показати сутність, форми та механізми формування брендової комунікації як інтегральної категорії, орієнтуватися у соціологічних та комунікативних вимірах брендінгу;
* навчити головним підходам та особливостям з планування та моделювання розробки ідентичності бренду;
* засвоїти навики аналітичної, креативної та інноваційної діяльності як зі створення, так і з управління брендом.
У результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати:
* структуру, зміст,сутність та основні технології створення бренду;
* зміст комунікативної проблематики та її прояви у процесі створення та функціонування бренду;
* розвиток брендів у просторі та часі і схеми їх аналізу;
* культурні та ментальні особливості бренду;
* про роль та значення ефективності брендового впливу у комунікативному дискурсі;
* основні тенденції розвитку сучасного брендінгу.
вміти:
* аналізувати бренд та брендінг за допомогою категорій, понять,термінів маркетингу;
* застосовувати на практиці раціональні стратегії та тактики управління брендом;
* аналізувати бренд через призму формування лояльності та довіри ;
* аналізувати індивідуальність бренду,сегментування та позиціювання бренду;
* планувати, організовувати та проводити різні комунікативні компанії з побудови бренду;
* оцінювати розвиток бренду у просторі та часі