Дисципліна «Категорійний менеджмент в торгівлі» дозволить сформувати у студентів, блок необхідних знань та практичних навичок для роботи в умовах ринкової економіки.
За змістом дисципліна охоплює дев’ять тем: вступ до категорійного менеджменту, особливості впровадження категорійного менеджменту, нова посада - категорійний менеджер, необхідність змін організаційної структури, сруктурування асортименту товару, стратегія та тактика управління асортиментом, цінова політика роздрібного магазину, прогнозування попиту, формування категорій в асортименті, балансування асортиментом товару, розподіл торгових площ поміж категоріями.
Метою вивчення дисципліна «Категорійний менеджмент в торгівлі» є вивчення теоретичних основ стратегії та тактики управління асортиментом товару, його структуруванням, управління ціноутворенням.
Завданням вивчення дисципліни полягає у ознайомленні з темами дисципліни в результаті вивчення, яких студент має знати:
- теоретичні основи категорійного менеджменту,
- історію виникнення категорійного менеджменту;
- асортиментну політику роздрібного магазину;
- стратегію та тактику управління асортиментом;
- роль категорії;
- методи прогнозування попиту;
- як корегувати ціни на товар всередині категорії;
- як розподілити торгівельні площі.
Дистанційний курс складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми кожна з яких містить теоретичний матеріал та складається з трьох модулів, тести тематичного контролю та питання підсумкового контролю. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитись із розділом «Рекомендації студенту».
БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ТОРГІВЛІ»