Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Менеджмент і маркетинг у сфері послуг *
Вступ

Менеджмент і маркетинг у сфері послуг

Кафедра Менеджменту

Автор курсу

Давидова Олена Анатоліївна
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1396.
Протокол № 8 від 17.06.2021р.
 

Сфера послуг розвивається дуже швидкими темпами і є однією і перспективних галузей економіки. Готелі, пральні і перукарні, учбові і спортивні заклади, туристичні і консалтингові фірми, заклади охорони здоров'я, торговельні центри, транспортні підприємства, страхові компанії складають сферу послуг. Кожні послуги мають свою специфіку, тому їх пропозиція потребує знання особливих методів та прийомів розробки комплексу маркетингу.

Запропонований Вашій увазі дистанційний курс «Маркетинг і менеджмент у сфері послуг» ставить за мету: формування системи знань про сутність, зміст та особливості маркетингу у різних галузях послуг; сформувати у студентів вірний підхід до розуміння маркетингу послуг, його ролі і місця серед інших маркетингових наук, особливості і специфіку здійснення діяльності підприємств; оволодіти знаннями про структуру, комплекс заходів та будову загальної концепції маркетингу послуг; оволодіти методами вивчення маркетингу послуг; навчитись розробляти дієвий і ефективний комплекс маркетингу з урахуванням особливостей зовнішнього середовища

Даний дистанційний курс навчання складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з який у свою чергу містить лекційний матеріал, тест для самоконтролю, вправи i контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом "Рекомендації студенту".

Бажаємо успіху у вивченні дисципліни «Менеджмент і маркетинг у сфері послуг»!

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11