Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Кваліметрія *
Вступ

КВАЛІМЕТРІЯ

Кафедра Маркетингу

Автор курсу

Тельнов А.С.
доктор екон. наук
проф.

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1505.
Протокол № 9 від 20.06.2022
 

Метою дисципліни „Кваліметрія” є надання майбутнім фахівцям теоретичних основ і практичних рекомендацій з визначення сутності поняття якості та кількісної оцінки, що забезпечують уміння аналізувати стан і динаміку об'єктів діяльності з використанням ними необхідних методів і засобів аналізу.

Завдання навчальної дисципліни: здобуття знань в області визначення сутності якості об'єктів; формування умінь і навичок застосовувати отримані знання для розробки методик і обчислення кількісної оцінки якості; опанування сучасних методів оцінки якості для управління нею.

Предметом навчальної дисципліни є оцінка якості в її кількісному виразі.

Після вивчення дисципліни студент повинен знати:

– історію і сучасний стан кваліметрії;

– основні поняття про якість об’єкта;

– сутність і структуру якості;

– методи кваліметричної оцінки якості;

– алгоритм кваліметричної оцінки;

– рівні якості та еталони якості;

– основи технології кваліметрії;

– методи і види контролю якості;

– показники якості для різних груп продукції;

– основи кваліметричної оцінки якості проектів;

– особливості оцінки якості праці;

– оцінку якості документації і технологічного процесу.

Після вивчення дисципліни студент повинен вміти:

– вирішувати складні питання при вирішенні завдань визначення кількісної оцінки якості;

– застосовувати математичний апарат, необхідний для здійснення професійної діяльності в області кваліметрії;

– організовувати і планувати свою діяльності при здійсненні контролю якості;

– аналізувати і діагностувати причини появи дефектів;

– аналізувати стан і динаміку об'єктів з точки зору їх якості;

– здійснювати моніторинг і володіти методами оцінки в області поліпшення якості і проведення кваліметричного оцінювання;

– ідентифікувати основні питання і брати участь в розробці робочих методик оцінювання якості;

– адаптуватися до нових ситуацій з врахуванням змін на ринку товарів і послуг;

– вирішувати соціальні проблеми, пов'язані з необхідністю працювати в творчому колективі при оцінюванні якості і вивченні проблем якості.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11