Предметом вивчення навчальної дисципліни є організація, управління та технологія здійснення електронної комерції та он-лайн-продажів у сучасному Інтернет-просторі.
Основною метою дисципліни «Менеджмент он-лайн продаж» є вивчення студентами правил організації, управління та технології надання Інтернет-послуг, основних технічних матеріалів, що регламентують їх роботу, здійснення аналізу ефективності он-лайн продажів.
Завданням дисципліни є:
* надання студентам теоретичних знань та практичних навичок щодо організації та уравління он-лайн продажами;
* визначення місця електронної комерції у загальногосподарській сфері, підходів до оцінки якості Інтернет-послуг у ринкових умовах з урахуванням діючої законодавчої бази, у тому числі вміння створювати або удосконалювати Інтернет-послуги з метою захисту інтересів споживачів.
Після вивчення дисципліни студенти повинні:
* вміти: використовувати і розвивати додатки для електронного бізнесу; реалізовувати можливості сучасних Інтернет-технологій у практичній діяльності; аналізувати нормативну і економіко-технологічну інормацію у галузі он-лайн продажів; адаптувати наявні наробки в сфері електронного бізнесу до конкретних умов і задач бізнесу;
* володіти: певними підходами до ведення електроного бізнесу.