Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Методика викладання економіки
Вступ
Програма навчання
Рекомендацiї
Оцiнювання
Лiтература

Методика викладання економіки

Кафедра Економіки підприємства та підприємництва

Автор курсу

Пилипяк О.В.
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 628.
Протокол № 6 від 25.06.2013р.
 

За сучасних умов ринкової економіки сфера освіти (особливо економічної) залучається до системи ринкових відносин. Це супроводжується оновленням змісту економічної освіти, вдосконаленням її методики. Конкурентоспроможність випускників навчальних закладів значною мірою залежить від того, наскільки вони опанували сучасні економічні знання, від рівня їхньої економічної культури, вміння мислити й діяти в системі ринкової економіки.

Це, своєю чергою, зумовлює потребу застосування таких форм, методів, прийомів і засобів навчання, які можуть зробити навчальний процес інтенсивним, максимально активізували пізнавальну діяльність студентів. Саме до таких методів належать дискусія, мозковий штурм, метод конкретних ситуацій, ігрові методи тощо. Ці методи дістали назву «активні». Застосування методів активізації у навчанні дає змогу реалізувати важливі принципи навчання: проблемність, професійну зорієнтованість, спрямованість на самонавчання, врахування наявного досвіду студентів.

Курс "Методика викладання економіки" є одним з головних у формуванні ринкового мислення, навичок використання ефективних форм навчання у майбутніх бакалаврів з економіки та підприємництва.

Мета курсу "Методика викладання економіки": засвоєння студентами теоретичних та практичних засад викладання економічних дисциплін в сучасних умовах.

Основні завдання курсу:

* ознайомлення з основами сучасної педагогічної науки;

* вивчення технології підготовки вчителів й викладачів;

* ознайомлення з концепцією неперервної освіти по дисципліні, учбовими документами;

* вивчення шляхів професійного самовдосконалення вчителя й викладача: досвід, самоосвіта та науково-методична діяльність;

* вивчення сучасних методів та інноваційних технологій навчального процесу.

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

* концепції неперервної освіти по дисципліні, плани та програми;

* специфіку вивчення економіки у загальноосвітній школі;

* документацію навчально-виховного процесу та їх оформлення;

* методику конкретних ситуацій, ділових ігор у навчанні;

* методику поточного та підсумкового контролю, методику тестування.

Студенти повинні уміти:

* поєднувати раніше здобуті знання із загальної та вікової психології, педагогіки, економічних дисциплін для формування професійної майстерності економіста з психолого-педагогічною підготовкою;

* трансформувати й адаптувати зміст навчального матеріалу, поєднувати методи і прийоми роботи відповідно до умов конкретно-педагогічної ситуації та особливостей аудиторії слухачів, що навчаються;

* моделювати й реалізовувати технологію навчального процесу відповідно до потреб конкретної педагогічної ситуації.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11