Мета дисципліни – розкрити значення комплексного методу формування колірного вирішення моделі одягу з урахуванням його функціональних, соціально-культурних, художньо-виразних особливостей в залежності від колірного типу зовнішності споживача і психологічних особливостей його особистості.
Основне завдання дисципліни – формування практичних навичок з використання кольору у художньому проєктуванні одягу з урахуванням особливостей зовнішнього вигляду споживача.
Після опанування дисципліни студент повинен знати:
* основні характеристики кольору;
* емоційно-психофізіологічний вплив кольору на людину;
* поняття колірного типу і колірного аналізу зовнішності;
* особливості формування індивідуального стилю в одязі і гардеробу в залежності від колірного типу зовнішності;
* психофізілогічні особливості сприйняття форми і кольору одягу;
* особливості колірного проєктування одягу;
* принципи коригування кольором форми фігури споживача.
Вміти виконувати:
* асоціативні формальні композиції, імітуючи розподіл людей на кольоротипи: Весна, Літо, Осінь, Зима;
* палітри кольорів та гармонійні композиції кольорів, які відповідають розподілу людей відповідно Теорії «Пори року»;
* ескіз моделі одягу для певного кольоротипу споживача і рекомендувати певну кольорову палітру для його одягу.