Метою курсу є набуття студентами практичних навичок для реалізації різних видів продажу, управління діяльністю у сфері продажів, презентації товару і укладання контрактів та практики забезпечення потреб споживачів у процесі продаж.
Завдання курсу полягають у наданні знань про:
- процес продажу та моделі поведінки споживачів;
- організацію та планування процесу продажів;
- набуття вмінь самостійно планування схем продажів товару(послуги).
- набуття практичних навичок щодо проведення переговорів продажу товарів(послуг);
- вмінні організувати та впровадити існуючі методи продажу та розробляти власні.
Предметом курсу є практична реалізація процесу продажу товару (послуги) та ефективної збутової політики на підприємстві.
Виходячи із програми курсу та кваліфікаційних характеристик фахівців, в результаті вивчення курсу “Практика і технологія продаж”, студент повинен
знати:
- принципи й особливості діяльності у сфері продажу,
- організація постачання продукції від виробника до споживача;
- різновиди торгових підприємств та їх специфіка роботи;
- позиціювання та забезпечення стимулювання продажу інтерактивними маркетинговими засобами;
- специфіка здійснення персонального продажу та практика проведення презентацій;
- процес укладання догорів та формування зворотного зв’язку з клієнтом;
- впровадження існуючих методів продажу та розробка нових принципів організації після продажного обслуговування;
вміти:
- визначити потреби споживачів;
- організувати діяльність з продажу продукції;
- розробити механізм постачання продукції від виробника до споживача;
- розробити та впровадити у діяльність заходи стимулювання збуту;
- оптимізувати торгівельний простір за принципами мерчандайзингу;
- проводити презентації по продукції;
- вести ділові переговори;
- проводити навчання для торгівельного персоналу;
- розв’язувати конфлікти, що виникають на різних етапах продажу;
- розробити мережеві системи організації продажів та партнерські програми;
- впроваджувати та аналізувати ефективність роботи Інтернет-магазинів.