Сучасні трансформаційні процеси вимагають наукового розв'язання нових економічних завдань, що постали на часі. Серед них особливе місце належить управлінню вартістю підприємств.
Дисципліна "Управління ринковою вартістю" спрямована на формування у студентів сучасного економічного мислення та системи соціальних знань у галузі управління ринковою вартістю підприємств, засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідними практичними навичками, що мають забезпечувати її ефективність.
Отже, мета дисципліни "Управління ринковою вартістю" - вивчення теоретичних засад вартісного менеджменту та методологічних особливостей оцінки ринкової вартості підприємств в умовах економічної трансформації, формування системних знань щодо шляхів підвищення ринкової вартості підприємств.
Завдання дисципліни. Надати студентам знання і практичні навички з оцінки ринкової вартості різними методами та можливості цілеспрямованого впливу на її зростання.
Після вивчення дисципліни Управління ринковою вартістю" студент має досягти таких результатів навчання (сукупність знань, умінь, навичок, компетентностей):
знати:
* сутність, мету та значення управління ринковою вартістю;
* принципи управління та чинники, що впливають на управління ринковою вартістю;
* методологічних засад та методичного інструментарію оцінки ринкової вартості підприємства;
уміти:
- розробляти стратегію підприємства для забезпечення зростання ринкової вартості;
- побудувати механізм реалізації такої стратегії;
- сформувати систему управління ринковою вартістю на підприємстві;
бути здатним:
- здійснити оцінку ринкової вартості підприємства з допомогою вивчених методів;
- враховувати особливості управління ринковою вартістю вітчизняних підприємств.
Даний курс складається із системи тем, тестового контролю, питань для підсумкового контролю, тощо.
Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з роздiлом «Рекомендації слухачу».
Бажаємо успіху у вивченні дисципліни “Управління ринковою вартістю”!