Метою курсу є формування у студентів знань щодо базових категорій та застосування на практиці інструментів та технологій мерчандайзингу.
Завдання курсу полягають у вивченні теоретичних понять, категорій та сучасних тенденцій мерчандайзингу. Опанування методологічного апарату організації діяльності мерчандайзингу у роздрібній торгівлі. Набуття здатностей для творчого пошуку напрямів удосконалення діяльності мерчандайзера.
Предметом курсу є процеси та методи активації попиту населення на товари народного споживання та підвищення ефективності діяльності роздрібних торговельних підприємств.
Виходячи із програми курсу та кваліфікаційних характеристик фахівців, в результаті вивчення курсу «Теорія і практика мерчандайзингу», студент повинен
знати:
· історичні та економічні передумови виникнення маркетингу;
· сфери використання фахівців-мерчандайзерів;
· права та обов’язки споживачів.
вміти:
· відповідно до конкурентної ситуації на ринку використовувати інструментарій мерчандайзингу;
· правильно обрати сферу власного застосування у мерчандайзингу;
· використовувати нормативно-правову базу щодо захисту прав споживачів;
· розв’язувати типові задачі з курсу та застосовувати набуті знання у практичній діяльності.