Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Організаційна поведінка в бізнесі *
Вступ

Організаційна поведінка в бізнесі

Кафедра Економіки, менеджменту та адміністрування

Автори курсу

Баксалова Ольга Михайлівна
кандидат економічних наук
доцент

Косіюк Олена Миколаївна
старший викладач

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1385.
Протокол № 8 від 17.06.2021р.
 

Метою вивчення дисципліни «Організаційна поведінка в бізнесі» є надання засад теоретичних знань про основні закономірності поведінки людини в організації і сприяння формуванню навичок і умінь управляти індивідуальною і спільною діяльністю в рамках певних організаційних структур.

Основна увага при підборі навчального матеріалу приділялася опису організації як активної цілеспрямованої соціальної системи, законам групової динаміки, механізму мотиваційного управління, вибору стратегії і тактики соціально-психологічної дії на людей, етиці і психології ділового спілкування, суті, значенню і змісту праці керівника.

Отримані в ході вивчення навчального курсу знання і практичні навички забезпечать студентам можливість діагностувати свої індивідуально-типологічні особливості, самостійно вирішувати складні поведінкові завдання, виявляти причини недостатньої результативності організації, грамотно вибудовувати міжособові стосунки.

Завдання курсу полягає в тому, щоб на основі комплексного підходу:

- засвоєння основних теоретичних положень і вироблення практичних навичок щодо формування і управління поведінкою персоналу в бізнесі;

- вивчення проблематики розвитку і ефективного управління людськими ресурсами сучасної організації;

- освоєння різних підходів до управління людським потенціалом організації;

- опанування принципів вибору оптимального стилю лідерства;

- вивчення джерел і шляхів прояву організаційної культури;

- набуття практичних навичок щодо мотивації персоналу;

- отримання необхідних знань для правильного формування робочої групи з урахуванням чинників групової згуртованості і психологічної сумісності;

- використання при формуванні команд типологічних профілів особи;

- опанування навичок управління конфліктними ситуаціями;

- отримання знань, необхідних менеджерові для роботи в багатонаціональному колективі

в умовах глобалізації.

Унаслідок вивчення даної дисципліни студент повинен знати:

- основні положення сучасних і класичних теорій управління організаційною поведінкою співробітників;

- володіти мікро- і макро підходами до організаційної поведінки,

- можливості персонального розвитку в організації;

- чинники організаційної поведінки і можливості їх використання для вирішення питань, що стосуються досягнення цілей бізнесу;

- ефективні методи дії керівника на персонал;

- систему поведінкового маркетингу;

- особливості організаційної поведінки в системі міжнародного бізнесу;

уміти:

- адаптувати набуті знання до реальних ситуацій;

- адекватно застосовувати моделі і підходи теорії організаційної поведінки для вирішення завдань, пов'язаних з управлінням організаційною поведінкою в бізнесі;

- виробляти власні рекомендації з коригування поведінки співробітників;

- застосувати методи управління поведінкою людей в практиці організаційної діяльності.

мати уявлення про методологію організаційної поведінки в бізнесі, різноманіття теорій і чинників організаційної поведінки;

мати навички використання деякого мінімуму практичних прийомів впливу на організаційну поведінку в бізнесі.

БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ

“ ОРГАНІЗАЦІЙНА ПОВЕДІНКА В БІЗНЕСІ”!

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11