Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Менеджмент і маркетинг туризму *
Вступ

Менеджмент і маркетинг туризму

Кафедра Менеджменту, адміністрування та готельно-ресторанної справи

Автори курсу

Стадник Валентина Василівна
доктор економічних наук
професор

Гризовська Лілія Олександрівна
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1398.
Протокол № 8 від 17.06.2021р.
 

Дисципліна «Менеджмент і маркетинг туризму» розкриває сутність, принципи, основні поняття та закономірності менеджменту туристичної діяльності. Вивчається система наукових підходів та методів менеджменту, які дають змогу приймати обґрунтовані рішення з основних напрямів та рівнів туристичної сфери: міжнародного, національного, регіонального регулювання. Розглядається вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на обирання стратегії менеджменту туристичної діяльності.

Отже, мета дисципліни - оволодіння новітніми теоретичними знаннями з питань управління туристичними організаціями та набуття практичних вмінь і навичок для побудови системи маркетинг-менеджменту таких організацій, які б забезпечили їх ефективне функціонування у конкурентному та мінливому середовищі господарювання.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є процеси управління діяльністю туристичних організацій з використанням маркетингових технологій для формування туристичних продуктів і стимулювання їх збуту.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент і маркетинг туризму» є - вивчити сутність менеджменту туризму та місце маркетингу у розвитку туристичного бізнесу; з’ясувати  особливості формування туристичного продукту та чинники, що впливають на його вибір споживачами; проаналізувати методи обґрунтування рішень у сфері формування і реалізації туристичних продуктів; вивчити функції, принципи й методи менеджменту та особливості їх реалізації в туристичних організаціях; з’ясувати сутність і завдання маркетингових комунікацій у сфері туризму та науково-методичні основи оцінювання ефективності діяльності туристичних організацій.

Результати навчання. Студент, який успішно завершив вивчення дисципліни, повинен: будувати схему управлінського процесу; формувати структуру управління туристичною організацією з урахуванням її типу, масштабів діяльності, а також специфіки поведінки на ринку; формулювати місію, визначити цілі у розрізі ієрархії управління та функціональних сфер діяльності туристичної організації; використовувати маркетингові інструменти для дослідження ринку туристичних продуктів; приймати своєчасні та ефективні рішення у кожному бізнес-контексті туристичної фірми; вміти побудувати ефективну систему маркетингових комунікацій; створити умови для ефективної і плідної співпраці трудового колективу.

Бажаємо успiху у вивченнi дисципліни!!!

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11