Метою курсу є формування у студентів знань щодо базових категорій маркетингу та методологічних аспектів маркетингової діяльності у сучасних умовах.
Завдання курсу полягають у вивченні теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань. Опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємстві. Набуття здатностей для творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.
Предметом курсу є процеси та методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.
Виходячи із програми курсу та кваліфікаційних характеристик фахівців, в результаті вивчення курсу «Маркетинг», студент повинен
знати:
l історичні та економічні передумови виникнення маркетингу;
l види маркетингових концепцій;
l сфери використання фахівців у галузі маркетингу;
l права та обов’язки споживачів.
вміти:
l визначити яку саме концепцію маркетингу можна використовувати у тій чи іншій ситуації;
l відповідно до конкурентної ситуації на ринку використовувати маркетинговий інструментарій;
l правильно обрати сферу власного застосування у маркетингу;
l використовувати нормативно-правову базу щодо захисту прав споживачів;
l розв’язувати типові задачі з курсу та застосовувати набуті знання у практичній діяльності.