Мета вивчення дисципліни: узагальнення досягнень світової і вітчизняної науки та практики управління інноваційними процесами і формування у студентів системи знань у сфері організації інноваційної діяльності та економічного обґрунтування інноваційних проектів, спрямованих на вдосконалення діяльності підприємства та його розвиток.
Навчальна дисципліна охоплює 9 тем, в яких розглядаються: теоретичні засади управління інноваційними процесами в ринковій економіці; надбання економічної теорії і практики у сфері інноваційної діяльності підприємств та організацій різних форм власності; основні засади інноваційної політики і стратегії фірми для досягнення ними технологічного і товарного лідерства; організація управління інноваційною діяльністю на підприємствах; напрямки оновлення техніко-технологічної бази підприємства та його продукції; особливості організаційних форм і методів впровадження результатів інноваційної діяльності; система регулювання і стимулювання інноваційних процесів, захисту інновацій; організаційно-економічний механізм фінансування інноваційних проектів; оцінка соціально-економічної ефективності результатів наукових досліджень.
Головним завданням вивчення “Економіки і організації інноваційної діяльності” як наукової дисципліни є отримання комплексу знань відносно економічного обґрунтування і вибору форм і методів організації інноваційної діяльності на підприємствах для забезпечення їх конкурентоспроможності в умовах мінливого зовнішнього середовища.
Головним завданням теоретичної підготовки є формування системних уявлень про сутність, особливості і форми організації інноваційної діяльності як невід’ємного елемента системи управління підприємством, що забезпечує життєздатність та ефективність його як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.
Оволодіння методологією обґрунтування ефективності інноваційних рішень, впровадження інноваційних проектів дасть змогу майбутнім економістам напрацьовувати економічно обґрунтовані рекомендації вищому менеджменту підприємства щодо відбору оптимальних з точки зору ресурсних можливостей інноваційних проектів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності підприємства та його продукції.
Дистанційний курс складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з яких містить теоретичний матеріал, тест для самоконтролю, вправи і контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися із розділом “Рекомендації студенту”.
БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “ ЕКОНОМІКА І ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ”!