Інтенсифікація процесу проектування одягу можлива за рахунок розгляду кожної нової моделі не як індивідуальної і проектованої заново, а як розробленої на основі використання типових і базових конструкцій.
Для цього необхідно володіти методологією виділення типових базових конструкцій з урахуванням випереджувальної стандартизації та прогнозу моди. Тому розглядаються питання інтенсифікації праці конструктора з урахуванням особливостей типового процесу проектування одягу на основі конструктивного прототипу з елементами модульного та комбінаторного синтезу.
Мета дисципліни – висвітлити існуючі і перспективні методи типового проектування одягу і озброїти майбутніх фахівців необхідними знаннями з методів уніфікації, випереджувальної стандартизації для проектування нових моделей одягу у вигляді конструктивно-уніфікованих рядів.
Завдання дисципліни – розглянути широке коло питань сучасного промислового проектування одягу з використанням основ конструкцій і сучасних комп’ютерних технологій в модульному синтезі модельних конструкцій.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен:
Знати – сучасні методи типового проектування одягу, методологію типового проектування одягу і схему проектних робіт, принципи класифікації конструкцій та методику виділення типових форм деталей швейних виробів, методику розробки модельних конструкцій виробів прийомами геометричної трансформації.
Вміти – виконати декомпозицію основи конструкції, вибирати вихідні дані для модульного синтезу; розробляти модельні конструкції, використовуючи прийоми геометричної трансформації і основних принципів стандартизації, уніфікації, технологічності і економічності; розраховувати показники оцінки рівня уніфікації; технологічності і економічності проектованих моделей одягу.
Дана дисципліна дистанційного навчання розділена на теми, кожна з яких містить лекційний матеріал, тести для самоконтролю, лабораторну роботу, запитання для виконання контрольної роботи і підсумкові контрольні тести для здачі заліку
Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитись із розділом “Рекомендації студенту”.