Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Стратегічний маркетинг *
Вступ

Стратегiчний маркетинг

Кафедра Маркетингу

Автор курсу

Ковальчук С.В.
канд.економічних наук.
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 53.
Протокол № 9 від 25.05.2018р.
 

Зміст програми курсу охоплює такі питання як визначення мети, завдань, методології та методики дисципліни, а також визначення ролі і місця стратегічного планування у маркетинговій діяльності підприємства.

При викладенні даного курсу розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль в процесі управління фірмою. Аналізуються підходи, які використовують менеджери з маркетингу при розподілі обмежених ресурсів у теорії та на практиці. Для чого викладаються та пояснюються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, методи портфельного аналізу. На підставі визначення конкурентних переваг підприємства розглядаються стратегії диверсифікації та позиціонування, а також маркетингові конкурентні стратегії.

Метою дисципліни є засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства.

Завдання: вивчення

1) сутності й сфери стратегічного маркетингу;

2) змісту маркетингового середовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства;

3) набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу і проектування маркетингових стратегій.

Предметом вивчення виступає стратегічна маркетингова діяльність підприємства.

Навчальна дисципліна “Стратегічний маркетинг” базується на таких базових курсах, як “Маркетинг”, “Маркетингові дослідження”, “Теорія економічних вчень”, “Менеджмент”, „Стратегічний менеджмент”, „Стратегічне управління підприємством” тощо.

Вивчення цієї дисципліни має не лише поглибити і поширити знання студентів щодо сфери ринкових відносин, але і допомогти у виборі спеціалізації.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11