Рекламування - це складова маркетингу, що є неособистою формою повідомлення певній групі людей споживчих характеристик товарів (послуг) або ідей створення таких товарів (послуг) у будь-якій формі. Без реклами не може існувати жодне підприємство.
Комерційна й технічна інформація з рекламних звернень особливо потрібна вітчизняним підприємцям, бо за наших умов успішно діяти може тільки той, хто запропонує покупцям найсучасніші вироби (послуги).
Мета курсу - дати студентам - майбутнім маркетологам глибокі знання про рекламний менеджмент, що охоплює весь рекламний процес: від визначення потреби в рекламі до створення рекламного продукту та популяризації його в засобах масової інформації. Отже, вивчення курсу «Рекламний менеджмент» даватиме майбутнім фахівцям з маркетингу основи знань з розроблення рекламного звернення та контролю ефективності рекламної діяльності, передовсім комплексної рекламної кампанії рекламодавця (виробника або посередника).
Унаслідок вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» студенти набувають уміння:
> визначати потребу в рекламуванні товару, послуги чи ідеї, укладати контракти на проведення рекламного дослідження та рекламної кампанії;
> розробляти стратегічні плани рекламної діяльності (визначати цілі та концепції рекламної кампанії, потрібні асигнування на неї, види і носії реклами);
> розробляти тактичні плани проведення рекламної кампанії (визначати конкретні завдання, розраховувати кошторис витрат, вибирати жанри та форми реклами, а також засоби масової інформації (ЗМІ) для її розміщення);
> створювати рекламне звернення (вибирати принципи рекламування товару, написання текстової частини, розроблення оригінал-макета рекламного звернення, обґрунтовувати потрібний тираж, кількість показу тощо);
> вивчати ефективність проведення рекламної кампанії, розробляти рекомендації щодо її коригування.