Шановний студенте!
Особливе місце на підсумковому етапі формування фахівця займає дисципліна “Маркетинговий менеджмент” яка на різних етапах еволюції ринкових відносин розглядає маркетинг як конкретизовану форму, що взаємно пов’язує виробництво і споживання. Саме розвиток цього взаємозв’язку, балансування пропорцій між ними відбувається в межах маркетингової концепції управління.
Навчальний курс “Маркетинговий менеджмент” логічно продовжуючи і поглиблюючи дисципліну “Маркетинг”, пропонує систему знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби і запити споживачів цільових ринків.
Метою вивчення курсу “Маркетинговий менеджмент” є ознайомлення студентів із принципами завданнями та функціями управління маркетинговою діяльністю підприємства, розгляд алгоритмів, стратегій та політик організації, планування, реалізації та контролювання цих процесів. Сприяти формуванню у студентів наукового світогляду й глибоких знань з теорії менеджменту і маркетингу, набуттю вмінь і навичок для здійснення конкретної управлінської діяльності підприємства на засадах маркетингу.
Завдання дисципліни:
- ознайомити студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та процесами маркетингового менеджменту;
- відпрацювання практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій;
- виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення систем та процесів управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Курс побудований згідно з модульною системою. Вивчення кожного модулю закінчується відповіддю на питання для самоперевірки, після цього можна проходити тестовий контроль, вирішувати практичні завдання.
Бажаємо успіху у вивченні курсу!