Математика відіграє важливу роль серед загальноосвітніх дисциплін даної спеціальності, формує фундамент математичної підготовки студентів економічних спеціальностей.
Викладання дисципліни має на меті:
- ознайомити студентів з основами математичного апарату, необхідного для розв’язування теоретичних і практичних задач економіки;
- виробити первісні навики математичного дослідження, оцінки отриманих результатів, вибору оптимального методу розв’язування задач; привити студентам уміння самостійно вивчати навчальну літературу з математики; розвинути математичне мислення та підняти загальний рівень математичної культури студентів;
- ознайомити студентів з роллю та місцем математики в наукових дослідженнях.
1.2. Задачі вивчення дисципліни.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- векторну алгебру та її застосування до задач аналітичної геометрії;
- лінії та поверхні другого порядку; розв’язування СЛАР; елементи матричної алгебри; елементи лінійної алгебри; границі та неперервність функції; диференціальне числення функції однієї та декількох змінних;
- невизначений інтеграл; визначений інтеграл та його застосування;
- диференціальні рівняння першого порядку, вищих порядків, що допускають пониження порядку, а також лінійні диференціальні рівняння з постійними коефіцієнтами та їх системи; ряди та їх застосування до наближених обчислень.
1.3. Студент повинен вміти:
- складати та аналізувати математичні моделі простих реальних інженерних задач;
- підбирати дані, необхідні для побудови розв’язків задач та оцінювати їх необхідну точність;
- вибирати наперед не заданий метод дослідження;
- виводити аналітичні залежності в процесі розв’язання задач;
- розв’язувати простіші механічні та економічні задачі;
- доводити розв’язки задач до практично придатних результатів та контролювати правильність розв’язків;
- оперувати з розмірними величинами;
- передбачати результати, оцінювати величини, давати асимптотичні оцінки, робити висновки.
Для вивчення курсу вищої математики студент повинен вільно володіти матеріалом шкільного курсу математики та мати тверді практичні навики у різних математичних перетвореннях.
Бажаємо успiху у вивченнi дисципліни!