Психологія діяльності і навчальний менеджмент
Професійна діяльність сучасного менеджера (фахівця) включає багато самостійних, але взаємозв'язаних областей. Разом з реалізацією своїх організаторських і управлінських функцій він вирішує задачі по підбору персоналу, підвищення його кваліфікації, формування у співробітників професіонально-значущих особистих властивостей і якостей, створення в професійному підрозділі (фірмі, відділі, службі) атмосфери корпоративної злагодженості, довіри і взаєморозуміння. У зв'язку з цим йому вельми важливо володіти системою загальнолюдського гуманітарного знання, одним з провідних компонентів якого є психологія людської діяльності та управління навчанням, яке супроводжує фахівця - професіонала все його життя.
Метою даного курсу є формування основ психології суб'єкта діяльності, знання з загальної дидактики та вміння ефективного управління навчальною діяльністю учнів різних освітньо-вікових категорій з урахуванням їх психологічних властивостей, сучасних і перспективних освітніх підходів.
Завдання: засвоєння психологічних властивостей різноманітних освітньо-вікових груп, принципів і правил управління навчання; врахування психологічних факторів при реалізації будь-якої діяльності, зокрема, навчальної (пояснювати і прогнозувати поведінку людини на основі визначених, психологічних властивостей; пропонувати, аргументувати оптимальний спосіб поведінки і діяльності людини в основі її психологічних властивостей); ефективного управління навчальною діяльністю учнів різних освітньо-вікових категорій з урахуванням їх психологічних властивостей, сучасних і перспективних освітніх підходів.
Предмет: процес управління діяльністю взагалі та навчальною діяльністю, зокрема, та його психологічні передумови.
Даний дистанційний курс навчання складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з яких у свою чергу містить лекційний матеріал, поточні завдання та вправи, контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом „Рекомендації студенту”
Бажаємо Вам стати професіоналами свого діла.
Бажаємо успіху у вивчені дисципліни „Психологія діяльності та навчальний менеджмент”