Мета: підготовка студентів до навчання в університеті відповідно до сучасних інтеграційних процесів у міжнародній освіті в контексті Болонської декларації.
Завдання та предмет дисципліни: сформувати у студентів систему знань щодо суті й соціального значення вищої освіти, сучасних тенденцій її розвитку; прищепити навички самостійного й ефективного навчання в університеті з урахуванням світових освітніх тенденцій.
Предмет: організація професійної підготовки з урахуванням світових освітніх тенденцій.
Зміст дисципліни розкривається в темах:
1. Університетська освіта в контексті Болонського процесу.
2. Фундаменталізація та індивідуалізація підготовки фахівців з вищою освітою.
3. Організація навчального процесу в університеті.
4. Фахова підготовка у вищому навчальному закладі: вступ до спеціальності.
5. Бібліотека університету і правила користування її фондами.
6. Соціально-культурна інфраструктура університету.
7. Студентське самоврядування як невід’ємна складова складова демократизації вищої освіти
Для майбутніх спеціалістів з економіки дисципліна дозволяє зрозуміти :
- суть поняття «нова економіка» та вимоги до прикладних економічних знань в сучасних умовах господарювання;
- як економісти можуть впливати на ефективність діяльності суб’єктів господарювання, сприяти підвищенню конкурентоспроможності національної економіки;
- вимоги до спеціалістів з економіки, їх професійної підготовки та рис особистості в сучасних умовах господарювання.