Метою курсу є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності у сучасних умовах.
Завдання курсу: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.
Предметом курсу є процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як приоритетних суб’єктів ринку.
Виходячи із програми курсу та кваліфікаційних характеристик фахівців, в результаті вивчення курсу “Маркетинг”, студент повинен
знати:
- історичні та економічні передумови виникнення маркетингу,
- види маркетингових концепцій;
- які існують різновиди конфліктних ситуацій у сфері маркетингу;
- сфери використання фахівців у галузі маркетингу;
- права і обов’язки споживачів;
вміти:
- визначити яку саме концепцію маркетингу можна використовувати у тій чи іншій економічній ситуації;
- відповідно до конкурентної ситуації на ринку використовувати маркетинговий інструментарій;
- правильно обрати сферу власного застосування у галузі маркетингу;
- використовувати нормативно-правову базу щодо захисту прав споживачів;
- запобігати та попереджати виникнення конфліктних ситуацій у сфері маркетингу;
- розв’язувати типові задачі з курсу і застосовувати набуті знання у практичній діяльності.