Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Маркетинг *
Вступ

Маркетинг

Кафедра Маркетингу

Автори курсу

Ковальчук С.В.
к.е.н.
доцент
завідувач кафедри

Забурмеха Є.М.
викладач

Андрушкевич З.М.
викладач

Фесенко Т.С.
викладач

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1658.
Протокол № 10 від 22.06.2023р.
 

Метою курсу є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності у сучасних умовах.

Завдання курсу: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.

Предметом курсу є процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як приоритетних суб’єктів ринку.

Виходячи із програми курсу та кваліфікаційних характеристик фахівців, в результаті вивчення курсу “Маркетинг”, студент повинен

знати:

- історичні та економічні передумови виникнення маркетингу,

- види маркетингових концепцій;

- які існують різновиди конфліктних ситуацій у сфері маркетингу;

- сфери використання фахівців у галузі маркетингу;

- права і обов’язки споживачів;

вміти:

- визначити яку саме концепцію маркетингу можна використовувати у тій чи іншій економічній ситуації;

- відповідно до конкурентної ситуації на ринку використовувати маркетинговий інструментарій;

- правильно обрати сферу власного застосування у галузі маркетингу;

- використовувати нормативно-правову базу щодо захисту прав споживачів;

- запобігати та попереджати виникнення конфліктних ситуацій у сфері маркетингу;

- розв’язувати типові задачі з курсу і застосовувати набуті знання у практичній діяльності.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11