Метою курсу є формування у студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок з основ створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, сучасних технологічних засобів інформації та інформаційних технологій розв'язання основних маркетингових задач.
Завдання курсу полягають у наданні студентам спеціальних знань в галузі інформаційних систем і технологій в маркетингу, уміння використовувати сучасні комп’ютерні технології в майбутній роботі маркетологом на різних об’єктах управління.
Предметом курсу є методологія та інструментарій розробки та використання інформаційних систем та технологій в розв'язанні маркетингових завдань .
Виходячи із програми курсу та кваліфікаційних характеристик фахівців, в результаті вивчення курсу “Інформаційні системи і технології в маркетингу”, студент повинен
знати:
- основи побудови та фунціонування ІСМ;
- сучасні інформаційні технології розв'язання задач з управління маркетинговою діяльністю;
вміти:
- виконувати постановку та розробляти алгоритм розв'язання задачі;
- вибирати та використовувати апаратно-програмні засоби для розв'язання задач;
- створювати інформаційну базу та працювати з нею при виконанні конкретних функцій управління маркетинговм.