Ефективна реалізація професійної діяльності будь якого фахівця неможлива без наявності у нього відповідного рівня здоров’я, фізичної підготовки тощо. Саме на виконання соціального замовлення, яке полягає у формування всебічно розвинутої гармонійної особистості фахівця, з високим рівнем здоров’я, який має необхідну фізкультурну освіту та фізичну підготовленість, спроможний до фізичного удосконалення, спрямована дисципліна «Теорія і методика фізичного самовдосконалення».
Мета дисципліни «Теорія і методика фізичного самовдосконалення»: формування системи знань і умінь щодо організації самостійного процесу фізичної досконалості.
Завдання:
1. Формування мотиваційно-ціннісного ставлення до фізичної культури, потреби фізичного самовдосконалення;
2. Побудова модельних характеристик фізичної досконалості;
3. Формування системи знань з основ здорового способу життя, засобів, методів і форм фізичного виховання, організації і планування процесу фізичного самовдосконалення;
4. Засвоєння основних умінь і навичок самоконтролю в процесі фізичного вдосконалення.
Після вивчення дисципліни студент отримає:
знання:
* сучасні уявлення про предмет фізичного самовдосконалення;
* основні психологічні складові, які спонукають до фізичної досконалості;
* модельні характеристики фізичної досконалості;
* основні відомості про здоровий спосіб життя, організацію і планування оздоровчого тренування, засоби, форми і методи фізичного самовиховання.
вміння:
* проводити оцінювання рівня розвитку фізичних якостей;
* визначати основні фізіологічні показники;
* визначати гармонічний стан розвитку тіла на основі визначення складу тіла та основних розмірів;
* самостійно проводити оздоровчі заняття і контролювати свій фізичний стан.