Головною метою курсу є формування у студентів розуміння системи цінностей, поглядів, норм поведінки ділових людей, ознайомлення із сучасними вимогами бізнес-етикету, ділового одягу, розвитку культури ділового спілкування, накопичення комунікативного досвіду, що сприяє розвитку креативних здібностей студентів, засвоєння студентами основних теоретичних положень та вироблення необхідних практичних навичок, що дозволяють підвищити її ефективність в управлінській діяльності.
Вивчаючи курс «Етика бізнесу», студенти повинні набути знання:
- сутності етики, культури, норм поведінки;
- організації взаємодії ділових партнерів;
- сучасних вимог бізнес етикету;
- форм ділового спілкування;
- норм, правил ділового листування;
- колективного обговорення ділових проблем;
-безконфліктного спілкування.
Освоєння курсу «Етика бізнесу» передбачає оволодіння студентами навичок та вмінь:
- застосування правил поведінки ділової людини;
- ефективного використання невербальних засобів спілкування;
- організовувати і проводити співбесіду;
- уміння користуватися правилами ділового етикету;
- уміння задавати питання та приймати участь у колективному обговоренні ділових проблем;
- поєднувати теоретичні та практичні аспекти отриманих знань з ділового спілкування;
- уміння ліквідовувати та попереджувати конфліктні ситуації в організації.
Бажаю успіху у вивченні дисципліни «Етика бізнесу»!