Метою дисципліни є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності у сучасних умовах. Вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.
Завдання дисципліни: надати студентам знання і практичні навички з основних категорій маркетингу, проведення маркетингових досліджень, оцінки та аналізу основних складових комплексу маркетингу.
Предметом дисципліни є процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.
В результаті вивчення курсу “Маркетинг”, студент повинен
знати:
- сутність поняття маркетингу;
- основні категорії та концепції маркетингу,
- види маркетингу та їх характеристики;
- складові комплексу маркетингу та сфери їх застосування;
- методику організації і проведення маркетингових досліджень;
- права і обов’язки споживачів;
вміти:
- оперувати основними поняттями маркетингу;
- відповідно до конкурентної ситуації на ринку використовувати маркетинговий інструментарій;
- оперувати основними принципами сегментування ринку товарів (послуг), визначати та закріплювати позиції товару на ринку;
- визначити основну стратегію розвитку товарів підприємства;
- визначати методи та стратегії ціноутворення продукції підприємства;
- використовувати нормативно-правову базу щодо захисту прав споживачів;
- запобігати та попереджати виникнення конфліктних ситуацій у сфері маркетингу;
- розв’язувати типові задачі з курсу і застосовувати набуті знання у практичній діяльності.