Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Маркетинг ІІ *
Вступ

МАРКЕТИНГ

Кафедра Маркетингу

Автори курсу

Ковальчук С.В.
канд.екон.наук
проф.

Фесенко Т.С.
асистент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 774.
Протокол № 6 від 25.06.2013р.
 

Метою дисципліни є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності у сучасних умовах. Вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.

Завдання дисципліни: надати студентам знання і практичні навички з основних категорій маркетингу, проведення маркетингових досліджень, оцінки та аналізу основних складових комплексу маркетингу.

Предметом дисципліни є процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.

В результаті вивчення курсу “Маркетинг”, студент повинен

знати:

- сутність поняття маркетингу;

- основні категорії та концепції маркетингу,

- види маркетингу та їх характеристики;

- складові комплексу маркетингу та сфери їх застосування;

- методику організації і проведення маркетингових досліджень;

- права і обов’язки споживачів;

вміти:

- оперувати основними поняттями маркетингу;

- відповідно до конкурентної ситуації на ринку використовувати маркетинговий інструментарій;

- оперувати основними принципами сегментування ринку товарів (послуг), визначати та закріплювати позиції товару на ринку;

- визначити основну стратегію розвитку товарів підприємства;

- визначати методи та стратегії ціноутворення продукції підприємства;

- використовувати нормативно-правову базу щодо захисту прав споживачів;

- запобігати та попереджати виникнення конфліктних ситуацій у сфері маркетингу;

- розв’язувати типові задачі з курсу і застосовувати набуті знання у практичній діяльності.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11