Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Управління продажами *
Вступ

Управління продажами

Кафедра Маркетингу

Автор курсу

Андрушкевич З.М.
канд. екон. наук.
доц.

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1689.
Протокол № 10 від 22.06.2023р.
 

Метою вивчення дисципліни «Управління продажами» є надання студентам теоретичних знань та практичних навичок щодо формування системи продажу, створення і функціонування маркетингових каналів; теоретико-методологічних аспектів організації продажу для сервісних та промислових підприємств; розробки інформаційного та процедурного забезпечення управління продажем, проведення аналізу витрат системи продажу; управління торговим персоналом.

Основні завдання дисципліни «Управління продажами»: вивчення сутності та значення управління продажем товарів та послуг, питань розробки та реалізації стратегії і тактики управління продажем, організації ефективної діяльності суб’єктів в маркетингових каналах з продажу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

* принципи й особливості діяльності у сфері продажу,

* організацію постачання продукції від виробника до споживача;

* різновиди торгових підприємств та їх специфіка роботи;

* позиціювання та забезпечення стимулювання продажу інтерактивними маркетинговими засобами;

* специфіку здійснення персонального продажу та практику проведення презентацій;

* процес укладання догорів та формування зворотного зв’язку з клієнтом;

* впровадження існуючих методів продажу та розробка нових принципів організації після продажного обслуговування;

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

* визначити потреби споживачів та створювати програми лояльності;

* організувати діяльність з продажу продукції;

* розробити механізм постачання продукції від виробника до споживача;

* розробити та впровадити у діяльність заходи стимулювання збуту;

* проводити презентації по продукції;

* вести ділові переговори;

* проводити навчання для торговельного персоналу;

* розв’язувати конфлікти, що виникають на різних етапах продажу;

* розробити мережеві системи організації продажів та партнерські програми.

Роль і місце дисципліни в професійній підготовці

Засвоєння курсу даної дисципліни складають формування і відпрацювання навичок та вмінь складати логічну схему продажу товару, застосовувати набуті знання в практичних умовах, засвоєння навичок організувати діяльність з продажу продукції, проведення презентацій продукції (послуги) та забезпечення процесу перетворення потенційного клієнта на прихильника.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11