Метою вивчення дисципліни «Управління продажами» є надання студентам теоретичних знань та практичних навичок щодо формування системи продажу, створення і функціонування маркетингових каналів; теоретико-методологічних аспектів організації продажу для сервісних та промислових підприємств; розробки інформаційного та процедурного забезпечення управління продажем, проведення аналізу витрат системи продажу; управління торговим персоналом.
Основні завдання дисципліни «Управління продажами»: вивчення сутності та значення управління продажем товарів та послуг, питань розробки та реалізації стратегії і тактики управління продажем, організації ефективної діяльності суб’єктів в маркетингових каналах з продажу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
* принципи й особливості діяльності у сфері продажу,
* організацію постачання продукції від виробника до споживача;
* різновиди торгових підприємств та їх специфіка роботи;
* позиціювання та забезпечення стимулювання продажу інтерактивними маркетинговими засобами;
* специфіку здійснення персонального продажу та практику проведення презентацій;
* процес укладання догорів та формування зворотного зв’язку з клієнтом;
* впровадження існуючих методів продажу та розробка нових принципів організації після продажного обслуговування;
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:
* визначити потреби споживачів та створювати програми лояльності;
* організувати діяльність з продажу продукції;
* розробити механізм постачання продукції від виробника до споживача;
* розробити та впровадити у діяльність заходи стимулювання збуту;
* проводити презентації по продукції;
* вести ділові переговори;
* проводити навчання для торговельного персоналу;
* розв’язувати конфлікти, що виникають на різних етапах продажу;
* розробити мережеві системи організації продажів та партнерські програми.
Роль і місце дисципліни в професійній підготовці
Засвоєння курсу даної дисципліни складають формування і відпрацювання навичок та вмінь складати логічну схему продажу товару, застосовувати набуті знання в практичних умовах, засвоєння навичок організувати діяльність з продажу продукції, проведення презентацій продукції (послуги) та забезпечення процесу перетворення потенційного клієнта на прихильника.