Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Атестаційний іспит (за фахом) *
Вступ

Комплексний державний екзамен за фахом

Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва

Автори курсу

Ковальчук Світлана Володимирівна
доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Дражниця Сергій Анатолійович
кандидат економічних наук, доцент

 

Комплексний державний екзамен за фахом (атестаційний іспит з фаху) є підсумком навчальної та професійної підготовки майбутніх товарознавців і торговельних підприємців за другим (бакалаврським) освітньо-кваліфікаційним рівнем.

Метою комплексного державного екзамену є всебічна перевірка готовності майбутнього фахівця до виконання своїх професійних функцій.

Основою для визначення змісту державного екзамену є освітньо-професійна програма вищої освіти за професійним спрямуванням 6.030510– “Товарознавство і торговельне підприємництво”.

Для присвоєння відповідної кваліфікації наказом ректора у встановленому порядку створюється державна атестаційна комісія.

Державна атестаційна комісія оцінює якісний рівень теоретичної і практичної підготовки випускників, вирішує питання про присвоєння їм кваліфікації „бакалавр товарознавства і торговельного підприємництва” та видачу диплома державного зразка, а також розробляє пропозиції щодо вдосконалення навчального процесу та поліпшення якості освітньо-професійної підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.

Державний екзамен проводиться в терміни, передбачені робочим навчальним планом. Розклад проведення державного екзамену і консультацій складається кафедрою маркетингу і торговельного підприємництва та затверджується деканом факультету.

Державний екзамен проводиться на відкритому засіданні державної атестаційної комісії за участю не менше половини її складу при обов’язковій присутності Голови комісії.

До складання державного екзамену допускаються студенти, які виконали всі вимоги навчального плану.

Державний екзамен включає низку дисциплін в обсязі діючих навчальних програм:

1. Безпечність товарів.

2. Товарознавство непродовольчих товарів.

3. Товарознавство харчових продуктів.

4. Основи стандартизації, метрології та управління якістю.

5. Кваліметрія.

6. Маркетинг.

Державний екзамен проводиться за завданнями, складеними кафедрою маркетингу і торговельного підприємництва згідно з навчальними програмами і за методикою, визначеною вищим навчальним закладом.

Метод проведення екзаменів – комп’ютерне тестування визначається провідною кафедрою і затверджується Радою НЦ ЗДО.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11