Сфера послуг розвивається дуже швидкими темпами і є однією і перспективних галузей економіки. Готелі, пральні і перукарні, учбові і спортивні заклади, туристичні і консалтингові фірми, заклади охорони здоров'я, торговельні центри, транспортні підприємства, страхові компанії складають сферу послуг. Кожні послуги мають свою специфіку, тому їх пропозиція потребує знання особливих методів та прийомів розробки комплексу маркетингу.
Запропонований Вашій увазі дистанційний курс «Маркетинг і менеджмент індивідуальних послуг» ставить за мету: формування системи знань про сутність, зміст та особливості маркетингу у різних галузях послуг; сформувати у студентів вірний підхід до розуміння маркетингу послуг, його ролі і місця серед інших маркетингових наук, особливості і специфіку здійснення діяльності підприємств; оволодіти знаннями про структуру, комплекс заходів та будову загальної концепції маркетингу послуг; оволодіти методами вивчення маркетингу послуг; навчитись розробляти дієвий і ефективний комплекс маркетингу з урахуванням особливостей зовнішнього середовища
Даний дистанційний курс навчання складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з який у свою чергу містить лекційний матеріал, тест для самоконтролю, вправи i контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом "Рекомендації студенту".
Бажаємо успіху у вивченні дисципліни «Менеджмент і маркетинг індивідуальних послуг»!