Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Маркетинг легкої промисловості *
Вступ

Маркетинг легкої промисловості

Кафедра Маркетингу

Автор курсу

Карпенко Віталій Леонідович
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1419.
Протокол № 8 від 17.06.2021р.
 

Індустрія моди в Україні розвивається сьогодні як ніколи інтенсивно, імена український модельєрів широко відомі на світовому ринку моди, а якість виробленого одягу задовольняє найвимогливішим критеріям західних покупців. Щорічно відкриваються сотні нових Будинків моди, багато випускників український вузів розглядають можливість створення власного підприємства як реальну перспективу розвитку своєї кар’єри.

Оскільки більшість фахівців в індустрії моди пов’язані зі створенням одягу масового попиту, зрозуміло, що створення, продаж і просування моделей «прет-а-порте» істотно відрізняється від аналогічних процесів колекцій «від кутюр». Основну увагу у курсі “Основи маркетингу” для студентів напрямку підготовки «Швейні вироби» зосереджено на особливостях комерційного дизайну, закупівель, продажів і просування тих моделей одягу, які можуть бути запропоновані масовому споживачеві. У курсі також розглядається досвід провідних західних і український дизайнерів зі створення й пошиття сезонної колекції модного одягу, особливостям взаємодії з українськими швейними фабриками, створенню власного бутіка й просуванню торговельної марки, набору персоналу й основних тенденцій розвитку моди в майбутньому.

Метою дисципліниМаркетинг легкої промисловості” є поглиблення знань студентів щодо особливостей, механізмів і інструментів використання маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловості.

Завдання навчальної дисципліни: розуміння суттєвості маркетингу в індустрії моди, його особливостей; вивчення нормативного забезпечення виробничої, закупівельної й збутової діяльності; засвоєння особливостей маркетингового інструментарію в діяльності підприємств легкої промисловості; уміння використовувати отримані знання в практичній роботі.

Предметом навчальної дисципліни є теорія і практика застосування маркетингу на підприємствах легкої промисловості.

Після вивчення дисципліни студент повинен знати:

– з яких підрозділів складається сучасний Будинок висої моди;

– як можна організувати власний модний;

– які критерії варто враховувати при створенні “портрета” ідеального споживача;

– які існують способи прогнозування змін у моді;

– що необхідно визначитиу створюваному плані нової колекції;

– як створюють свої колекції кутюр’є Будинків високої моди;

– як створюються колекції одягу масового попиту в комерційному дизайні;

– які існують способи збору ідей для нових колекцій.

Після вивчення дисципліни студент повинен вміти:

– проводити маркетингове планування створення нових колекцій;

– визначати цільву споживчу групу;

– вибирати фабрику для розміщення замовлення на пошиття колекції;

– організовувати процес закупівель товарів;

– вибирати способи стимулювання збуту колецій;

– підбирати персонал;

– керувати асортиментом та викладкою товарів у бутіку;

– стимулювати персонал бутіка;

– організовувати покази колекцій одягу;

– створювати інформаційні приводи зметою реклами колекцій одягу;

– організовувати участь фірми у виставках, ярмарках модного одягу.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11