Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Організація торгівлі *
Вступ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Кафедра Маркетингу і товарознавства

Автор курсу

Гончар О.І.
доктор економічних наук
професор

 

За умов глобалізації та євроінтеграції, розширення масштабів обороту товарів і послуг у сфері торгівлі, зростання кількості суб’єктів ринку, демонополізації та посилення конкуренції у внутрішній торгівлі, інтеграції цієї сфери у міжнародні зв’язки особливе значення набуває організація, як впорядкована структура і цілеспрямована організаційна діяльність.

Оптимізація управління та раціональна організація, організаційні відносини, активні дії організуючої спрямованості виступають нині вагомим чинником ефективного функціонування торгівлі як системи. Тому засвоєння глибинних теоретичних основ організації торгівлі і вивчення узагальненого вітчизняного і зарубіжного практичного досвіду стає гострою необхідністю для майбутніх фахівців торговельної сфери.

У зв’язку з цим вивчення дисципліни “Організація торгівлі” є необхідною умовою підготовки і однією зі спеціальних профілюючих дисциплін у підготовці бакалаврів і спеціалістів з напряму 6.030510 «Товарознавство і торговельне підприємництво».

Даний курс заснований на нових підходах до теорії і практики організації торгівлі. В ньому широко використовується вітчизняний та світовий досвід, в галузі економіки і організації торгівлі.

Основною метою викладання дисципліни є формування у студентів спеціальних теоретичних знань з питань організації і технології торгівлі та набуття навичок їх практичного вирішення на торговельних підприємствах у сучасних умовах господарювання.

Навчальна дисципліна є профілюючою для підготовки спеціалістів з напряму 6.030510 «Товарознавство і торговельне підприємництво», цикл професійно-орієнтованої підготовки, і вивчається відповідно до навчального плану протягом одного семестру. Форма контролю — іспит, а також передбачено виконання курсової роботи.

Метою даних методичних вказівок є забезпечення студентів матеріалами, необхідними для самостійного вивчення курсу “Організація торгівлі” .

- Завдання вивчення дисципліни – здобуття студентами глибоких теоретичних знань із питань розвитку роздрібної торговельної мережі, організації торгово-технологічного процесу в магазинах і обслуговування покупців, організації оптової торгівлі та товаропостачання підприємств роздрібної торгівлі, розвитку. складської мережі, організації технологічних процесів на складах, упаковки товарів та організації тарообороту, організації праці в магазинах і на складах, забезпечення ефективності функціонування підприємств торгівлі в умовах конкуренції; опанування студентами методичного інструментарію проведення аналізу з питань організації і технології роздрібної та оптової торгівлі, розробки рекомендацій щодо удосконалення цих сфер діяльності і підвищення їх ефективності; вивчення зарубіжного досвіду організації торгівлі та критичного осмислення доцільності і можливості його використання у практиці торгівлі України; набуття навичок оцінки соціально-економічної ефективності організації торгівлі, технологічних процесів, що здійснюються в магазинах і на складах, та оцінки наслідків управлінських рішень, що приймаються.

Предметом вивчення дисципліни “Організація торгівлі” є теоретико-методичні і практичні аспекти сучасної організації і технології торгівлі.

БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ” !

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11