Мета курсу - формування у студентів системи знань щодо організаційних, нормативно-правових питань управління якістю, створення і впровадження систем управління якістю (СУЯ), принципів ефективного їх функціонування, методів контролю та оцінювання рівня якості, уміння й навичок застосування загальнотеоретичних засад для розв'язання конкретних завдань щодо контролю, забезпечення, підвищення та управління якістю продукції і послуг готельно-ресторанного господарства. Є нормативною дисципліною в системі підготовки бакалавра галузі знань 1401 – «Сфера обслуговування» напряму підготовки 6.140101 –«Готельно-ресторанна справа».
Форма підсумкового контролю – іспит.
Предмет дисципліни є відносини, що формуються в процесі планування, управління, забезпечення й поліпшення якості в рамках системи управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному бізнесі.
Завданням дисципліни є теоретична та практична підготовка студентів з наступних питань:
- еволюція розвитку і сучасна філософія управління якістю, системи управління якістю;
- процеси системи управління якістю продукції та послуг в готельно- ресторанному господарстві;
- науково-теоретична та методична база оцінювання якості продукції і послуг готельно-ресторанного господарства;
- вимоги нормативної документації та фахової науки до складових діяльності закладів готельного й ресторанного господарства;
- вимірювання та оцінювання якості продукції і послуг готельно-ресторанного господарства.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
вміти: застосовувати набуті знання у практичній роботі, зокрема для розроблення та впровадження систем управління якістю за моделлю міжнародних стандартів ISO 9000 в організаціях, що надають ресторанні і готельні послуги, а також для визначення політики та цілей у сфері якості та розроблення комплекту документації системи управління якістю.
знати: історію створення та застосування міжнародних стандартів ISO серії 9000 у світі та в Україні; основні поняття в галузі управління якістю;
принципи управління якістю;
вимоги до документації системи управління якістю;
роль компетентності та кваліфікації персоналу у досягненні високої якості послуг;
вимоги до постійного поліпшення, ефективності та результативності діяльності організацій, що надають послуги;
методи моніторингу якості послуг під час їх надання;
При вивчені дисципліни «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному бізнесі» студент має ознайомитись з программою дисципліни, з її структурою, змістом та обсягом кожного змістовного модуля, формами та методами навчання, з усіма видами та методами контролю знань, вимогами до виконання контрольної роботи та методикою оцінювання знань.