На основі загальних понять менеджменту дисципліна розглядає сутність менеджменту рекламного бізнесу, класифікаційні ознаки реклами, креативність менеджера в рекламній діяльності, психологічні основи рекламного менеджменту, рекламне дослідження ринку, організацію та структуру рекламного процесу, особливості менеджменту рекламодавця, планування особистої роботи менеджера.
Запропонований Вашій увазі дистанційний курс «Менеджмент рекламного бізнесу» ставить за мету: глибокі знання про менеджмент рекламного бізнесу, що охоплює весь рекламний процес від визначення потреби в рекламі до створення рекламного продукту та популяризації його в засобах масової інформації; навчити студентів організовувати, планувати, реалізовувати та контролювати рекламну діяльності на підприємстві, визначати ролі реклами в системі маркетингу, ставитися до організації реклами як до серйозного складного мистецтва, а також науково обґрунтовувати проведення рекламних кампаній і підвищувати їх ефективність.
Даний дистанційний курс навчання складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з який у свою чергу містить лекційний матеріал, тест для самоконтролю, вправи i контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом "Рекомендації студенту".
Бажаємо успіху у вивченні дисципліни «Менеджмент рекламного бізнесу»!