Навчальна дисципліна «Бізнес-культура в маркетингових структурах» буде корисна майбутнім маркетологам, менеджерам, економістам, фінансистам, а також тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
Успішність діяльності сучасного фахівця-економіста, менеджера, їх професійна самореалізація значною мірою обумовлюються не тільки володінням специфічними знаннями й економічним інструментарієм, а й спроможністю до розуміння поведінки людей, їх цінностей та особливостей, що надають змогу здійснювати ефективні ділові комунікації та формувати якісні ділові відносини. Отже, для підвищення професійної майстерності і розвитку умінь цілеспрямованого формування та впливу на соціально-економічні процеси, від сучасного фахівця реальність вимагає володіння загальноетичними нормами, комплексного бачення всього спектру соціально-економічних відносин, відповідної підготовки у сфері бізнес-культури, міжкультурної підготовки, формування комплексу особистісних якостей, володіння методами і технологіями організації ефективної ділової взаємодії.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
? визначати вплив етичних регуляторів на поведінку суб’єктів бізнесу;
? аналізувати та вирішувати етичні проблеми в сфері бізнесу;
? здійснювати оцінку та цілеспрямоване використання індивідуальних психологічних особливостей у підприємницькій діяльності;
? забезпечувати результативність інноваційних процесів та створювати умови для розкриття творчого потенціалу;
? мінімізувати ризик при прийнятті підприємницьких рішень та визначати спроби маніпуляції та обману за вербальними й невербальними ознаками;
? визначати організаційні заходи щодо формування та підвищення ефективності організаційної культури;
? адаптувати власну модель поведінки до умов соціокультурного середовища;
? визначати контекстуальні особливості спілкування та застосовувати відповідні ним комунікативні засоби.
Мета та основні задачі дисципліни:
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування системи знань і практичних умінь з професійної та ділової етики, удосконалення та розвиток умінь ефективної самоорганізації і здійснення ділової взаємодії у підприємницькій діяльності.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
? вивчення сутності, основних понять і категорій, ділової етики та бізнес-культури підприємницької діяльності;
? засвоєння правил, принципів, оволодіння прийомами та методами організації ефективної ділової взаємодії;
? оволодіння прийомами та методами формування бізнес-культури підприємства;
? удосконалення вмінь та навичок розв’язання етичних проблем у сфері підприємництва та бізнесу.
Компетентність, що забезпечує:
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності до обрання етичних форм поведінки в процесі здійснення ефективної ділової взаємодії.