Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Дипломна робота *
Вступ

Дипломна (магістерська) робота

Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва

Автор курсу

Ковальчук Світлана Володимирівна
доктор економічних наук
професор
завідувач кафедри

 

Магістр - це фахівець із високим науковим, професійним, педагогічним і соціально-моральним рівнем підготовки до життєдіяльності, що забезпечує йому в умовах ринкової економіки і правової держави успішний розвиток кар'єри, а також ефективні результати в діяльності організацій.

Навчання магістра зорієнтоване на дослідження європейського досвіду, національних, духовних цінностей і традицій України і включає науково-дослідну, професіональну, педагогічну і соціально-моральну підготовку до діяльності магістра як в умовах України, так і в європейських країнах.

Виконання атестаційної роботи є заключним етапом магістерської підготовки метою якого є:

- систематизація, закріплення і поглиблення теоретичних та практичних знань за відповідним напрямком вищої освіти і формування навичок застосування цих знань під час вирішення конкретних наукових і науково-технічних задач;

- розвиток навичок самостійної науково-дослідної роботи і оволодіння методикою теоретичних, експериментальних та науково-практичних досліджень, використаних під час виконання магістерської роботи;

- набуття досвіду аналізу отриманих результатів досліджень, формулювання нових висновків і положень, та досвіду їх прилюдного захисту.

Магістерська робота є важливим підсумком магістерської підготовки, у зв'язку з чим зміст роботи та рівень її захисту враховуються як один із основних критеріїв для оцінки якості реалізації відповідної освітньо-професійної програми.

Магістерська робота - випускна кваліфікаційна робота наукового змісту, яка має внутрішню єдність за структурою і відображає хід та результати розробки вибраної теми. Вона повинна відповідати сучасному рівню розвитку науки, економіки та управління, а її тема - бути актуальною. Сукупність отриманих в роботі результатів повинна свідчити про наявність у автора професійних навичок роботи в напрямку “Маркетинг”.

Як наукова праця вона повинна мати внутрішню єдність і свідчити про внесок автора в наукову сферу. Рішення запропоновані магістрантом, необхідно добре аргументувати і критично оцінити. У роботах, які мають прикладне значення, повинні наводитись відомості щодо практичного застосування отриманих автором результатів.

Характерними ознаками форми викладення змісту магістерської роботи є високий ступінь абстрагування, активне застосування математичного апарату і засобів логічного мислення, аргументованість суджень і точність наведених даних. Умовно-стилістичному оформленні матеріалу слід враховувати особливості наукового стилю мови, головною рисою якого є об’єктивність, що випливає із специфіки наукового пізнання.

У процесі підготовки і захисту магістерської роботи магістрант повинен продемонструвати:

* здатність творчого мислення;

* володіння методами і методиками досліджень, які використовувались у процесі роботи;

* здатність до наукового аналізу отриманих результатів і розробки висновків та положень, уміння аргументовано їх захищати;

* уміння оцінити можливості використання отриманих результатів у науковій та практичній діяльності;

* володіння сучасними інформаційними технологіями при проведенні досліджень та оформленні атестаційної роботи.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11