Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Потенціал розвитку торговельних підприємств *
Вступ

ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва

Автор курсу

Гончар Ольга Іванівна
доктор економічних наук
професор

 

Даний курс заснований на нових підходах до теорії і практики щодо сутності та складу потенціалу торговельного підприємства, його структуризації та формування, методів та прийомів виявлення позитивних і негативних факторів формування та розвитку елементів потенціалу у конкурентному середовищі, оцінки його матеріальних та нематеріальних елементів, передумов та сучасних концепцій забезпечення розвитку торговельного підприємства, методичних підходів до визначення резервів розвитку підприємства та його потенціалу. В ньому широко використовується світовий та вітчизняний досвід щодо названих напрямків дослідження.

Метою запропонованого Вашій увазі дистанційного курсу “Потенціал розвитку торговельних підприємств” є надання знань про закономірності, принципи та особливості забезпечення конкурентоспроможності і розвитку торговельного підприємства та його потенціалу як збалансованого інтегрованого утворення.

Предмет: методологія і методика формування, оцінювання та розвитку потенціалу торговельних підприємств.

При вивченні цієї дисципліни основною метою є формування економічного образу мислення майбутнього спеціаліста.

Вивчення курсу “Потенціал розвитку торговельних підприємств” дозволить студентам: набути глибоких теоретичних знань з питань вивчення закономірностей, принципів і особливостей формування, розвитку та оцінки потенціалу торговельних підприємств; виробити практичні навички щодо прийомів і процедур , які застосовуються в процесі оцінки вартості торговельного підприємства як основної характеристики його потенціалу; ознайомитися із методичним інструментарієм оцінки окремих складових потенціалу підприємства, а також визначенням резервів розвитку торговельного підприємства .

Даний дистанційний курс навчання складений у вигляді розгалуженої структури текстових документів. Він розбитий на теми, кожна з яких у свою чергу містить лекційний матеріал, тести та питання для самоконтролю, вправи і контрольні запитання. Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом “Рекомендації студенту”.

БАЖАЄМО УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ “ ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ” !

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11