Мета практики – поглиблення та закріплення теоретичних знань студентів, отриманих в процесі вивчення маркетингових дисциплін, здобуття практичного досвіду з організації та управління маркетингом на підприємстві, підготовка до самостійної роботи на посадах, що потребують фахівців кваліфікації бакалавра напряму підготовки 6.030507 – “Маркетинг”.
Завдання практики – збирання необхідних даних для виконання програми практики, збирання та опрацювання матеріалів з управління підприємством та виконання науково-дослідної роботи.
В процесі проходження практики студент повинен:
* ознайомитися з організацією, структурою перспективами розвитку бази практики, управлінням маркетингом;
* опанувати існуючу практику виконання функцій у тих підрозділах бази практики, де студент проходитиме практику;
* набути навички проведення планово-економічних розрахунків, аналізу і ведення документації щодо діяльності підрозділів управління підприємством;
* самостійно виконувати завдання, передбачені програмою практики у цих підрозділах.
* провести порівняльний аналіз існуючої організації і методики виконання функцій маркетингу на базі практики, а також відповідних методичних вказівок, інструкцій тощо.
Бази практики:
* виробничі підприємства;
* комерційно-посередницькі підприємства;
* банківські установи;
* страхові компанії;
* організації сфери гостинності та туризму;
* приватні підприємства;
* маркетингові та дослідницькі агенції;
* засоби масових комунікацій;
* некомерційні установи тощо.