Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Практикум з фаху *
Вступ

ПРАКТИКУМ З ФАХУ

Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва

Автори курсу

Решміділова С.Л.
кандидат економічних наук
доцент

Забурмеха Є.М.
доцент

 

Мета практики – поглиблення та закріплення теоретичних знань студентів, отриманих в процесі вивчення маркетингових дисциплін, здобуття практичного досвіду з організації та управління маркетингом на підприємстві, підготовка до самостійної роботи на посадах, що потребують фахівців кваліфікації бакалавра напряму підготовки 6.030507 – “Маркетинг”.

Завдання практики – збирання необхідних даних для виконання програми практики, збирання та опрацювання матеріалів з управління підприємством та виконання науково-дослідної роботи.

В процесі проходження практики студент повинен:

* ознайомитися з організацією, структурою перспективами розвитку бази практики, управлінням маркетингом;

* опанувати існуючу практику виконання функцій у тих підрозділах бази практики, де студент проходитиме практику;

* набути навички проведення планово-економічних розрахунків, аналізу і ведення документації щодо діяльності підрозділів управління підприємством;

* самостійно виконувати завдання, передбачені програмою практики у цих підрозділах.

* провести порівняльний аналіз існуючої організації і методики виконання функцій маркетингу на базі практики, а також відповідних методичних вказівок, інструкцій тощо.

Бази практики:

* виробничі підприємства;

* комерційно-посередницькі підприємства;

* банківські установи;

* страхові компанії;

* організації сфери гостинності та туризму;

* приватні підприємства;

* маркетингові та дослідницькі агенції;

* засоби масових комунікацій;

* некомерційні установи тощо.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11