Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Основи індустрії гостинності *
Вступ

Основи індустрії гостинності

Кафедра Менеджменту, адміністрування та готельно-ресторанної справи

Автор курсу

Томаля Тетяна Станіславівна
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1248.
Протокол № 10 від 24.06.2019
 

Кожна людина протягом всього життя так чи інакше пов'язана з індустрією гостинності. Індустрія гостинності об'єднує різні професійні сфери діяльності людей: готелі, громадське харчування, відпочинок і розваги, організація конференцій, семінарів і виставок, спортивна, музейно-виставкова, екскурсійна діяльність, а також сфера професійної освіти у щодо гостинності. Індустрія гостинності - складна, комплексна сфера професійної діяльності людей, зусилля яких спрямовані на задоволення різноманітних потреб клієнтів (гостей), - як туристів, так і місцевих жителів. Індустріальний характер гостинності сприяє ефективності та розвитку національної економіки, оскільки внаслідок збільшення популярності господарства зростає державний бюджет, збільшується зайнятість населення, підвищується рівень життя місцевого населення, здійснюється сприятливий вплив на решту галузей, пов'язаних із створенням готельно-господарських продуктів, відбувається розвиток соціальної і виробничої інфраструктури.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи знань стосовно загальних уявлень про послуги індустрії гостинності, факторів, які на них впливають, роль обслуговуючого персоналу у створенні атмосфери гостинності у готельно-ресторанних комплексах.

Завдання вивчення дисципліни:

– забезпечення надання студентам знань і практичних навичок з способів обслуговування споживачів,

– вивчення специфіки гостинної поведінки;

– дослідження факторів формування позитивного іміджу в індустрії гостинності;

– визначення основних видів послуг які надаються у цій сфері;

* вивчення професійної термінології сфери гостинності;

* вивчення ролі обслуговуючого персоналу у створенні якісного сервісу;

* навчитися розв’язувати проблемні завдання в процесі надання послуг сфери гостинності;

* визначати підходи та манери обслуговування споживачів різних психологічних типів поведінки.

Даний курс складається із системи тем, тестового контролю, питань для підсумкового контролю, тощо.

Перед початком вивчення тем дисципліни рекомендуємо ознайомитися з розділом «Рекомендації слухачу».

Бажаємо успіху у вивченні дисципліни «Основи індустрії гостинності»!

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11