Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Маркетинговий менеджмент *
Вступ

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Кафедра Маркетингу і товарознавства

Автор курсу

Бойко Р.В.
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1513.
Протокол № 9 від 20.06.2022
 

У сучасних умовах господарювання для підприємств України стає необхідністю застосування якісно нового підходу до управління виробництвом і збутом товарів та послуг. У зв'язку з цим особливої актуальності набуває вдосконалення управління підприємствами на основі використання принципів менеджменту і маркетингу, забезпечення стратегічного підходу до діяльності підприємств за допомогою маркетингового менеджменту. Із цих позицій дисципліна "Маркетинговий менеджмент", метою якої є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку, посідає чільне місце в системі підготовлення фахівців з маркетингу.

Основними завданнями викладання дисципліни, на вирішення яких спрямований зміст цього навчального посібника, є:

> ознайомлення студентів із відповідними поняттями, категоріями та процесами маркетингового менеджменту;

> вивчення системи методів, алгоритмів та інструментарію управління маркетинговою діяльністю на підприємстві;

> опанування практичних навичок з маркетингового планування, формування організаційних маркетингових структур на підприємстві, контролю й аналізу маркетингової діяльності;

> набуття вмінь творчого пошуку напрямів і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства;

> вирішення конкретних маркетингових завдань і виконання відповідних функцій.

Предметом дисципліни є система управлінських відносин у маркетингових підрозділах та їх зв'язки з іншими підрозділами підприємств.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11