Дисципліна «Менеджмент і маркетинг туризму» розкриває сутність, принципи, основні поняття та закономірності менеджменту туристичної діяльності. Вивчається система наукових підходів та методів менеджменту, які дають змогу приймати обґрунтовані рішення з основних напрямів та рівнів туристичної сфери: міжнародного, національного, регіонального регулювання. Розглядається вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на обирання стратегії менеджменту туристичної діяльності.
Отже, мета дисципліни - оволодіння новітніми теоретичними знаннями з питань управління туристичними організаціями та набуття практичних вмінь і навичок для побудови системи маркетинг-менеджменту таких організацій, які б забезпечили їх ефективне функціонування у конкурентному та мінливому середовищі господарювання.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є процеси управління діяльністю туристичних організацій з використанням маркетингових технологій для формування туристичних продуктів і стимулювання їх збуту.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент і маркетинг туризму» є - вивчити сутність менеджменту туризму та місце маркетингу у розвитку туристичного бізнесу; з’ясувати особливості формування туристичного продукту та чинники, що впливають на його вибір споживачами; проаналізувати методи обґрунтування рішень у сфері формування і реалізації туристичних продуктів; вивчити функції, принципи й методи менеджменту та особливості їх реалізації в туристичних організаціях; з’ясувати сутність і завдання маркетингових комунікацій у сфері туризму та науково-методичні основи оцінювання ефективності діяльності туристичних організацій.
Результати навчання. Студент, який успішно завершив вивчення дисципліни, повинен: будувати схему управлінського процесу; формувати структуру управління туристичною організацією з урахуванням її типу, масштабів діяльності, а також специфіки поведінки на ринку; формулювати місію, визначити цілі у розрізі ієрархії управління та функціональних сфер діяльності туристичної організації; використовувати маркетингові інструменти для дослідження ринку туристичних продуктів; приймати своєчасні та ефективні рішення у кожному бізнес-контексті туристичної фірми; вміти побудувати ефективну систему маркетингових комунікацій; створити умови для ефективної і плідної співпраці трудового колективу.
Бажаємо успiху у вивченнi дисципліни!!!