Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Торговельні мережі *
Вступ

Торговельні мережі

Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва

Автор курсу

Забурмеха Є.М.
кандидат економічних наук
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1416.
Протокол № 8 від 17.06.2021р.
 

Мета навчальної дисципліни - отримання здобувачами необхідних теоретичних та практичних навиків щодо взаємодії підприємницьких мереж та торговельних систем в процесі ринкових відносин, а також підвищенні ефективності їх діяльності.

Предмет дисципліни. Сфера взаємовідносин підприємницьких мереж та торговельних систем з організаціями та клієнтами в процесі розподілу товару для досягнення цілей підприємства.

Завдання дисципліни: Формування у здобувачів системи спеціальних знань у майбутніх фахівців сфери товарного обігу в області формування підприємницьких мереж та торговельних систем; основи професійних умінь в управлінні міжфірмовими мережами; способів і методів розвитку інтеграційних об’єднань.

Після вивчення дисципліни студенти повинні:

* володіти професійною термінологією створення та управління мережевих і кластерних об’єднань для застосування її у сфері маркетингу;

* знати проблеми мережевих і кластерних об’єднань і вміти застосовувати знання для вирішення проблем через входження в підприємницьку мережу,

* знати методи і інструменти оцінки ефективності діяльності мережевих і кластерних об’єднань;

* аналізувати і прогнозувати ефективність діяльності та конкурентну позицію мережевих і кластерних об’єднань; розробляти систему гнучкого управління мережевих і кластерних об’єднань;

* виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань,

* бути критичним і самокритичним.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11