Мета навчальної дисципліни - отримання здобувачами необхідних теоретичних та практичних навиків щодо взаємодії підприємницьких мереж та торговельних систем в процесі ринкових відносин, а також підвищенні ефективності їх діяльності.
Предмет дисципліни. Сфера взаємовідносин підприємницьких мереж та торговельних систем з організаціями та клієнтами в процесі розподілу товару для досягнення цілей підприємства.
Завдання дисципліни: Формування у здобувачів системи спеціальних знань у майбутніх фахівців сфери товарного обігу в області формування підприємницьких мереж та торговельних систем; основи професійних умінь в управлінні міжфірмовими мережами; способів і методів розвитку інтеграційних об’єднань.
Після вивчення дисципліни студенти повинні:
* володіти професійною термінологією створення та управління мережевих і кластерних об’єднань для застосування її у сфері маркетингу;
* знати проблеми мережевих і кластерних об’єднань і вміти застосовувати знання для вирішення проблем через входження в підприємницьку мережу,
* знати методи і інструменти оцінки ефективності діяльності мережевих і кластерних об’єднань;
* аналізувати і прогнозувати ефективність діяльності та конкурентну позицію мережевих і кластерних об’єднань; розробляти систему гнучкого управління мережевих і кластерних об’єднань;
* виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань,
* бути критичним і самокритичним.