Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Поведінкова економіка *
Вступ

Поведінкова економіка

Кафедра HR-інжиніринг у бізнес-економіці

Автор курсу

Літинська Валентина Анатоліївна
к.е.н.
доцент

 
  Курс сертифiкований.
Сертифiкат № 1740.
Протокол № 10 від 22.06.2023р.
 

Поведінкова економіка – навчальна дисципліна, що вивчає закономірності впливу соціальних, когнітивних та емоційних факторів на економічні стосунки та поведінку економічних суб’єктів.

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів знань теорії та практики поведінкової економіки, розуміння поведінкових закономірностей та їх впливу на перебіг економічних процесів, формування на цій основі професійних компетентностей у сфері прийняття економічних рішень.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: вивчення теоретичних положень поведінкової та експериментальної економіки; засвоєння правил, принципів, оволодіння інструментами та методів дослідження впливу поведінкових факторів на прийняття економічних рішень; удосконалення вмінь та навичок застосування поведінкових моделей у розвитку економічних відносин та управлінні економічними суб'єктами.

Результати навчання. Студент, який успішно завершив вивчення дисципліни, повинен: відтворювати основи наукових концепцій прийняття рішень в умовах невизначеності і ризику з урахуванням варіативності моделей економічної поведінки; формувати індивідуальні і колективні мотиви усвідомленої діяльності, спираючись на знання особливостей економічної поведінки; розуміти сутність соціально-психологічних та фізіологічних механізмів прийняття економічних рішень; застосовувати знання особливостей впливу когнітивних чинників на формування моделей прийняття економічних рішень в обґрунтуванні варіативності економічної поведінки; володіти навичками застосування знань особливостей міжчасового вибору і фреймінгу у прийнятті економічних рішень в умовах невизначеності і ризику; здійснювати поведінковий аналіз та розробляти ефективні стратегії впливу на поведінку економічних агентів при вирішенні практичних професійних завдань; аналізувати психологічні і поведінкові аспекти формування мотивів економічної поведінки; оцінювати ефективність методів, інструментів і моделей мотиваційного впливу на суб’єкт з метою оптимізації його економічної поведінки.

Бажаємо успiху у вивченнi дисципліни «Поведінкова економіка»!

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11